Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

FKK

Na betonu přede mnou je napsaná zkratka. FKK deset metrů vpřed. Nudisti nebo sexuální slídilové? Obojí dvojí.

Pátrám po ní. Jedu na kole podél pobřeží, zastavím v místním Riva baru, ale nemám odvahu se zeptat. Už tak je dost, že nakrátko ostříhaná blondýna přifrčí na kole, zaparkuje si ho o barový stolek a v jedenáct dopoledne si objednává pivo. „Veliko i malo?“ opáčí se sevírka. „Veliko, molim“. U barového stolku vedle sedí místní macha a mlčky pozorují s cigárem v puse a malým pressem na stole. Usměju se. Zpoza koutku očí se uvidím v zrcadle. Jsem happy. Velké pivo na stole a já usrkávám a pod mrakem vítr fouká, snad ty mraky rozežene, vždyť mělo být dneska od rána slunečno.

Tak nasedám na kolo a proplouvám pomalu mezi narůstajícími procesími lidí, se zmrzlinou v kornoutech a šatech a kérkách na ramenech. Projíždím celou pláž a končí to úzkou cestou v lese. Stoupám, z kola už musím slézt, jsou tam kameny a skály a skoro nohy mě neunesou, natož ten můj šlapací stroj. A pak v zatáčce potkávám pána a paní a usmíváme se na sebe. „Kdepak, tady nudi nenajdete, ale když se dáte nazpátek, tak asi šest kilometrů, najdete ji. My už sem jezdíme dvacet let, jsou tam malé pláže a kameny, neminete to.“ Usmívají se na mě, já se střelhbitě otáčím a ujíždím zpocená, pod mraky slunce je venku, uháním na pláž, kde ze sebe shodím šaty a vlítnu do vln.

Nedokážu si představit koupání oblečená. Nejdřív jsem to brala jako sexuální zpestření, ale postupně mi to začalo připadat úplně normální. Být nahá. Tak normální, že bych si klidně dokázala představit, že by lidé chodili nazí po ulicích, v metru, v tramvajích, prostě by se svlíkli a nechali ta svoje těla svobodně žít. Jenže. Je to jako s vykáním. Těžko při vykání někomu řeknete vole. Těžko někomu oblečenému koukáte mezi nohy. Nahé tělo k tomu svádí.

Našla jsem si místo na skále, moje místo na skále. Ha, schody přímo do moře, mezi skalisky. Uvelebila jsem se na ploše nad nimi a jen co jsem rozkládala ručník, už tam byl. Kluk. Takový mladý kluk s uličnickým výrazem a ploutvemi v ruce. Mlčky jsme se na sebe podívali, roztáhla jsem ručník, svlékla se do naha a natáhla se na slunce. Jaké svoboda. Nebýt tam toho kluka. Naivně jsem si myslela, že ho svou nahotou vyženu, že se posune. Ano, posunul se blíž ke mně, stáhnul si plavky a seděl asi půl metru ode mě a díval se mi do OČÍ. „Odkud jsi?“ „Z Prahy“. „Tak to můžeme mluvit česky, já jsem z Bratislavy“, odpověděl a sáhnul si mezi nohy. Udělalo se mi horko. V ruce svíral mohutný vzrušený úd. Byl krásný. Polilo mě úplné horko. „Nevím, čím to je, ale nejde to zastavit – sedneš si na mě?“ Usmála jsem se na něj a zavřela jsem oči. Do večera jsem nemyslela na nic jiného. Kluk skočil do vody a odplaval.

A dneska další a další, co půl hodiny. Někteří jsou smělí, jiní nesmělí, někteří se ještě podivují, jak to, že mi přijde divné, že se muži dívají, když jsem na FKK. Jeden Němec byl tak neodbytný, že jsem na něj začala křičet, ať zmizí, a čím víc jsem křičela, tím víc byl vzrušenej. Nešlo se nedívat. A hrozně se divil, že mě to nebaví, že chci soukromí, vždyť přece dívat se na nahé tělo je tak krásné. Budu to brát asi vážně. Jen tak přemýšlím, co v překladu to FKK vlastně znamená. Napadá mě spousta slov… Mé tělo je krásné.

                                                                              

 

 

Autor: veronika kafková | pátek 29.8.2014 15:10 | karma článku: 12,37 | přečteno: 1057x
  • Další články autora

veronika kafková

Genpo Roshi v Praze

Zen. Muž a žena. Píšeš mi do komentářů na facebook, že vypadám jako zajíc... Rozesměje mě to natolik, že začínám poskakovat po bytě a narostou mi uši.

2.9.2014 v 8:55 | Karma: 0 | Přečteno: 128x | Diskuse| Ona

veronika kafková

Kozí sýr s marmeládou

Seděli jsme na zápraží vedle sebe. Léto ve stínu ranních paprsků. Zahradou proběhly kozy. Několik koz s mláďaty. Zastavily se a začaly okusovat strom.

22.8.2014 v 8:40 | Karma: 7,22 | Přečteno: 349x | Diskuse| Ona

veronika kafková

Radosti

Je ráno se probudit v půl páté. Ulicí zurčí motory nezbedného muže. Startuje a má volnoběh. Protáčí motorovou píseň dokola a cuchá mi to nervy ve vlasech. Je ráno, je srpnové krásné ráno a venku je pod mrakem.

19.8.2014 v 6:53 | Karma: 0 | Přečteno: 70x | Diskuse| Ostatní

veronika kafková

Závislosti

Cukr, káva, limonáda. Závislosti. Docela moderní je zbavovat se jich, poukazovat na ně jako na nešvary. Jsi závislý?? hmm - měl bys s tím okamžitě něco dělat. Ale není to samozřejmě tak jednoduché. Co to jsou ty naše závislosti. Jak se s nimi potkat a jak je uchopit?

18.8.2014 v 10:35 | Karma: 9,32 | Přečteno: 313x | Diskuse| Ona

veronika kafková

Tenisová mánie

Vždycky jsem ten bílý sport obdivovala. Líbilo se mi, jak na pódiu tančí dva hráči s raketou a mezi nimi proletuje míček. Jakoby si neviditelně povídali a tou řečí byla hra jejich rukou. Napětí mezi těly. Před měsícem jsem po 10 letech skončila s tancem. Přišla otázka, co dál. Tělo, když je zvyklé na pohyb a na extázi z adrenalinu, najednou prahne po další. Kde je moje raketa?

30.9.2013 v 6:30 | Karma: 9,00 | Přečteno: 516x | Diskuse| Sport
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 452x

Seznam rubrik