Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak nějak se mi to celé nezdá. Ten, kdo nikdy nedržel tenisovou raketu v ruce, není prakticky schopen přehodit míček přes síť, natož aby se uměl pohybovat po kurtu a vracet servis. To ten tenisový trenér musel vědět. Hráček "do počtu" na různé úrovni, které zvládají alespoň základy tenisu, tam přitom musel mít hafo. Nechápu důvody, které ho mohly vést k tomu, že sáhl právě po autorce toho blogu. Vždyť to musela být i jeho blamáž. :-/

0 0
možnosti

eee .. tohoto blogu

0 0
možnosti

Tak pokud to byl bývalý trenér Navrátilové, je to jen dokladem toho, že sportovní znalosti nejsou vždy v souladu s vlastnostmi lidskými, což al e bývá vždy důležité. Ten pán neměl dělat trenéra ani minutu. Sám jsem dostal podobně na čuňu, když jsem začal chodit do boxu, ovšem tam jsem si to zavinil sám, když mě nikdo nenutil ale  na výzvu trenéra na tréninku jsem se sám přihlásil proti zdánlivýmu střízlíkovi, kterej ovšem už chodil déle a tak byl mnohem zkušenější To jsem ale netušil a tak to bylo dobrý ponaučení

0 0
možnosti
Foto

Tak to přeju hodně úspěchů. Já začal hrát tenis ve 44 letech po tom co už na fotbal nohy nesloužily a dnes po sedmi letech na kurtu se dá říct, že se moje hra dá někdy nazvat i tenisem :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 452x

Seznam rubrik